PilaPlatform mengangkat liga aluminium berjalan sendiriApakah kaedah kualiti

  • masa pelepasan:2024-03-28 12:08:03
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:135
  • Penerangan pantas:

    Pila,Butang panggilan di setiap tingkat tidak lagi berfungsi, dan panggilan terputus.Keukuran jarak tepi cahaya antara cahaya

Kandungan artikel

Butang panggilan di setiap tingkat tidak lagi berfungsi, dan panggilan terputus.

Keukuran jarak tepi cahaya antara cahaya sokongan atas dan bawah. Keukuran adalah untuk menggantung garis dari titik sokongan atas ke tanah untuk kedudukan dan kemudian mengukur jarak mengufuk dari titik kedudukan ke tepi cahaya sokongan bawah.

PilaEksperimen profesional, yang dikekalkan secara biasa dan tidak akan tiba-tiba jatuh.

Sila perhatikan bahawa seharusnya ada ruang lebih dari mm kiri di kedua-dua sisi escalator jangan meniru!

Pulihkan fungsi butang arahan dalam kabin untuk pemadam kebakaran untuk beroperasi.

Nou BarrisApa yang patut saya lakukan jika pintu lif dan pintu pendaratan ditutup dan lif tidak berjalan?

The elevator must be a world-renowned brand with performance in key projects worldwide or domestically.

Rangkaian pembayaran dan tali tidak boleh bertentangan dengan shaft atau komponen lain semasa operasi lif.


PilaPlatform mengangkat liga aluminium berjalan sendiriApakah kaedah kualiti



Keukuran elevator dan escalator shafts (III)

Lift menegak mempunyai peranti perlindungan lengkap, dan apabila diatur secara paralel, tidak ada pengendalian antara kedua-dua escalator.

Berapa banyak?Gelang struktur lif beton bata: Untuk gelung struktur bata belum selesai, pengguna boleh diperlukan untuk membuat bulatan cahaya pada tinggi tertentu, diatur pada tiga sisi, dan terputus pada satu sisi pintu masuk lif. Jarak antara ketinggian tengah cahaya bergantung pada model produk, dan tidak sepatutnya melebihi mm. Tinggi cahaya sepatutnya mm, dan tebal sepatutnya sama dengan dinding. Cahaya cincin bawah adalah -mm jauh dari bawah lubang, dan cahaya cincin yang lebih tinggi adalah -mm jauh dari permukaan bawah bumbung shaft. Bingkai lengkap dengan lengkap struktur batu bata yang kuat boleh dilengkapi dengan kayu besi pada kedudukan bingkai sokongan keretapi panduan yang tetap. Posisi dan saiz kayu bata disediakan oleh lif, beam besi boleh dianggap ditambah diantara bingkai untuk penyesuaian.

Lebar sokongan yang efektif bagi sinar sokongan atas dan bawah seharusnya lebih besar dari lebar truss escalator,PilaPlatform mengangkat bebas halangan menegak, dan seharusnya ada plat besi terbenam.

Keukuran elevator dan escalator shafts (III)


PilaPlatform mengangkat liga aluminium berjalan sendiriApakah kaedah kualiti



Kekalkan pintu bilik lif dan pintu kereta. Kegagalan lif biasanya berlaku di bilik lif dan pintu kereta, jadi perhatian patut diberikan kepada pemeliharaan bilik dan pintu kereta. Satu ialah untuk mengisi bahan bakar di atas sill pintu dan menjaganya dalam keadaan baik, supaya lif tidak membuat bunyi yang tidak menyenangkan semasa operasi dan membuka pintu. Perhatikan pemeriksaan plat hubungan keselamatan atau plat hubungan jenis tirai cahaya penyukar wayar dari lif, kerana frekuensi membuka dan menutup pintu di lif adalah tinggi, yang boleh menyebabkan kerosakan wayar penyukar. Ini memerlukan pegawai penyelenggaran untuk memeriksanya setiap kali mereka bekerja, dan menggantikannya secara awal untuk mengelakkan pengguna mempunyai keraguan mengenai kualiti produk lif disebabkan masalah pintu.

queryHigh transmission efficiency. Kerana menggunakan motor sinkronik magnet kekal untuk pemacu langsung, menetapkan mekanisme industri dan perusahaan disiplin diri. Mengawasi pelaksanaan peraturan dan perjanjian industri, dan standardisasi perilaku produksi dan operasi perusahaan.

Lubang untuk kemaskini lif lama: ukuran luang lif lama sama dengan luang yang baru saja dibina. Apabila lif lama belum digunakan,PilaPlatform penangkapan hidraulik tahap, cuba mendapatkan data yang berkaitan diluar shaft, seperti saiz bilik mesin,PilaLif rumah tangga kecil Villa, tinggi lantai dan saiz jaring pintu terbuka. Ada dua situasi ketika lif lama belum digunakan: a. Bila lif lama boleh bermula: dalam kes ini, teknik lif mesti bekerja sama dalam mengukur shaft! Dan pastikan untuk memperhatikan keselamatan! Teknik lif membuka pintu lorong di tingkat pertama dan memulakan operasi penyelamatan untuk memandu kereta di atas tingkat kedua. Pegawai pengukuran membuka pintu lantai di tingkat pertama untuk mengukur data lubang, memperhatikan rekaman saiz lubang dan struktur dinding tingkat pertama, seperti sama ada pintu lorong ditengah, sama ada ada kurungan, sama ada ada struktur istimewa di dinding shaft, ruang antara sinar cincin, dan kedudukan bahagian-bahagian terlibat. KemKemKemKemKemKemKemKemKemKemKemKemKemKemKemKemKemKemKemKemKemKemKemKemKemKemudia, pipipipiyang yang mengumengumengu di tingtingtingtingtingtingtingtingtingtinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghing ( kesekesePergi.

Perjalanan masalah teknik awam umum di lokasi escalator: jarak tepi cahaya terlalu besar: dalam kes ini, panjang platform atas dan bawah escalator boleh ditambah untuk memenuhi dimensi sebenar teknik awam. Satu platform boleh dilambangkan pada satu sisi, atau kedua-dua platforma boleh dilambangkan secara bersamaan. Sambungan keseluruhan platforma atas dan bawah secara umum tidak sepatutnya melebihi mm. When lengthening the platform, attention should be paid to the length of the pit or the opening of the floor slab, which should also be lengthened at the same time. Selepas escalator dilambangkan, kekuatan pada titik sokongan atas dan bawah juga akan meningkat. Jika jarak pinggir sinar meningkat terlalu panjang, sokongan perlu ditambah di tengah-tengah trus escalator. Selain itu, mengubah sudut escalator dari darjah ke darjah juga boleh membuat pinggir sinar jauh lebih panjang.


BezierMaklumat produk lain
  • CampelPlatform mengangkat liga aluminium lajur gandaPeranti baru dapat meningkatkan prestasi

    CampelPlatform mengangkat liga aluminium lajur gandaPeranti baru dapat meningkatkan prestasi

  • CampelVilla Home Elevator CostArahan untuk norma industri

    CampelVilla Home Elevator CostArahan untuk norma industri

  • RajshahiProses produksi pengubah jenis keringIsyarat pelepasan

    RajshahiProses produksi pengubah jenis keringIsyarat pelepasan

  • LodzPlatform angkat hidraulikApakah ciri penggunaannya?

    LodzPlatform angkat hidraulikApakah ciri penggunaannya?

  • LodzPembuat paksi naikApakah struktur kristal

    LodzPembuat paksi naikApakah struktur kristal

  • OrleansRampa Lantai MudahAnalisis penyebab keretakan

    OrleansRampa Lantai MudahAnalisis penyebab keretakan

  • OrleansPlatform mengangkat liga aluminium profesionalKaedah penyimpanan di persekitaran

    OrleansPlatform mengangkat liga aluminium profesionalKaedah penyimpanan di persekitaran

  • OrleansVilla ganda dipenuhi dengan lif rumah tanggaPelbagai syarat permohonan

    OrleansVilla ganda dipenuhi dengan lif rumah tanggaPelbagai syarat permohonan

  • segera:Peringatan: Maklumat PilaPlatform mengangkat liga aluminium berjalan sendiriApakah kaedah kualiti memberi anda PilaPlatform mengangkat liga aluminium berjalan sendiriApakah kaedah kualiti oleh syarikat kami, perkhidmatan PilaPlatform mengangkat liga aluminium berjalan sendiriApakah kaedah kualiti dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk PilaPlatform mengangkat liga aluminium berjalan sendiriApakah kaedah kualiti, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian PilaPlatform mengangkat liga aluminium berjalan sendiriApakah kaedah kualiti. PilaPlatform mengangkat liga aluminium berjalan sendiriApakah kaedah kualiti di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di PilaPlatform mengangkat liga aluminium berjalan sendiriApakah kaedah kualiti, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!