BekesJembatan naik hidraulik bergerak sesuaiBagaimana ia berfungsi dan bagaimana menggunakannya

  • masa pelepasan:2024-04-17 18:28:34
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:549
  • Penerangan pantas:

    Bekes,Harganya berbeza secara alami. Jembatan muatan hidraulik bergerak terutama digunakan untuk platform kargo dan laman muat

Kandungan artikel

Harganya berbeza secara alami. Jembatan muatan hidraulik bergerak terutama digunakan untuk platform kargo dan laman muatan dan muatan bergerak tanpa muatan dan muatan peralatan. Ia boleh digunakan bersama dengan forklift dan adalah peralatan bantuan khusus untuk muatan dan muatan kargo. Produk boleh mencapai tinggi rendah meter dan tinggi tinggi meter, yang boleh disesuaikan mengikut tinggi trak. Ia adalah salah satu peralatan hidraulik yang tidak diperlukan untuk memuatkan dan memuatkan barang. The main function of a mobile hydraulic boarding bridge is to build a bridge between the ground level and the carriage. With it, forklifts can directly carry goods from the ground into the interior of the car carriage for batch loading and unloading operations. Apabila digunakan, panel depan ditempatkan pada kereta trak untuk membawa berat badan, mengurangkan tekanan berat kargo pada peralatan hidraulik, memastikan hidup perkhidmatan jambatan naik hidraulik, dan mencapai penggunaan jangka panjang. Dengan bantuan jambatan muatan hidraulik forklift boleh masuk secara langsung ke dalam bekas kereta untuk operasi muatan dan muatan besar.

Untuk mencegah pegawai melangkah secara tidak sengaja ke dalam paksi dan menyebabkan kemalangan semasa turun. Spesifikasi rancangan untuk lif bekas kargo sepatutnya mengikut keperluan penggunaan kilang yang ada, bumbung debu, dll. Pasang blok anti-kejadian (juga dikenali sebagai bar penimbal) di platform untuk mengurangi kerosakan kepada jambatan dan bangunan papan.

BekesThe operation of the mobile boarding bridge is very simple. After the user becomes a user, they cannot simply operate it. What should be paid more attention to is how to effectively utilize the mobile boarding bridge? Ini melibatkan menguasai bahagian cadangan dan kerja penyelamatan berbagai bahagian jambatan naik bimbit. Jambatan pemuatan dan membuang adalah jenis peralatan bantuan barang yang digunakan dalam kerjasama dengan forklift. Jambatan pemuatan dan membuang hidraulik bergerak digunakan secara luas dalam platform pemuatan dan membuang dan memuatkan dan membuang tempat-tempat lima peralatan pemuatan dan membuang. Ia adalah pemuatan berat berbilang-fungsi dan membuang peralatan mekanik, dengan pembuatan licin dan operasi sederhana. Ia adalah peralatan transportasi kargo yang ambisius. Jembatan pengangkutan bergerak kebanyakan terdiri dari tiga bahagian: asas, plat pengangkutan, dan sistem saluran pembuatan kereta kuasa. Pangkalan peralatan ditetapkan pada platform pembuatan dan pembuatan, dan plat pengangkutan dibahagi ke papan utama dan pedal. Jembatan pengangkutan bergerak disediakan dengan lengkap keselamatan dan kekacauan keselamatan di kedua-dua sisi. Ia boleh ditangkap dengan diam-diam menarik cincin tarik pada panel. Ia menggunakan sistem elektrik yang lebih mudah dan selamat untuk memulakan motor elektrik avocado, yang dikawal dalam siri oleh pemutus sirkuit, pemutus had, muatan dan muatan cepat barang boleh dicapai. Perangkat jambatan mengurangi jumlah kerja yang besar untuk perusahaan, meningkatkan efisiensi kerja, dan mencapai keuntungan ekonomi yang lebih besar. Berikut adalah ciri-ciri produk jambatan boarding.

LabuhanbajoKonfigurasi blok brek (untuk menghalang trak bergerak semasa memuatkan dan memuatkan). Maintenance skills for hydraulic boarding bridge components: Timely check whether each component is loose or damaged.

Selepas memuatkan dan memuatkan, tekan butang permulaan untuk menambah bulatan secara automatik semasa proses mengangkat swashplate. Apabila swashplate naik ke kedudukan yang dekat dengan puncak, lepaskan butang untuk menurunkan jambatan boarding hidraulik tetap ke kedudukan mengufuk untuk operasi mudah. Muat dan lepaskan versi kargo dan buka dan tutup pintu.

Petunjuk untuk membeli komponen paksi naik hidraulik: Tyres. Bila memilih ban paksi naik bergerak, cuba memilih jenis ban yang sama sebanyak yang mungkin,BekesJembatan naik hidraulik tetap, dan pilih ban kuat atau pneumatik berdasarkan situasi sebenar.


BekesJembatan naik hidraulik bergerak sesuaiBagaimana ia berfungsi dan bagaimana menggunakannya



It is inevitable to apply a certain amount of pressure to the boarding bridge due to frequent shipment at the cargo outlet, high usage frequency,BekesJembatan naik hidraulik tetap, and high loading pressure. Masalah ini telah berlaku untuk masa yang lama, tetapi jambatan naik bimbit mempunyai frekuensi penggunaan yang lebih rendah daripada jambatan naik tetap, jadi ia boleh digunakan untuk masa yang lama, membuat ia sukar untuk menyebabkan masalah.

Ia dipahami bahawa jambatan pengangkutan cair bergerak adalah peralatan bantuan khusus untuk memuatkan dan memuatkan kargo yang digunakan dalam sambungan dengan forklift. Jembatan pembuatan dan pembuatan cair bergerak adalah peralatan bantuan khusus yang digunakan bersama dengan forklift untuk pembuatan dan pembuatan kargo. Dengan menggunakan kuasa hidraulik buatan, penyesuaian tinggi jambatan papan boleh dicapai tanpa perlukan bekalan kuasa luar. Panjang yang boleh disesuaikan rantai kabel digunakan untuk menyambung kenderaan, memastikan jambatan naik sentiasa sesuai dengan kenderaan walaupun dalam kes pemindahan. Roda bergerak dibuat dari ban yang kuat, yang tidak memerlukan inflasi. Ia kuat dan kekal, bergabung dengan pads brek untuk memastikan operasi yang selamat.

Secara umum terdapat beberapa sebab untuk kebocoran minyak silinder hidraulik: kerosakan cincin segel minyak pada silinder, dll. Tubuh silinder silinder minyak rosak. Oil leakage caused by defects such as air holes, sand holes, and shrinkage porosity in the guide sleeve.

harga pasaranApabila menggunakan jambatan boarding untuk memuatkan dan memuatkan, memuatkan dan memuatkan mengikut muatan bernilai, dan jangan terlalu berat. Jika berat berlebihan berlaku, ia akan membuat sistem hidraulik berjuang semasa proses angkat, dan bahkan menyebabkan deformasi tubuh silinder hidraulik, yang menyebabkan ruang dan lekasan minyak keluar. Ini memerlukan mencari pembuat profesional untuk penyelamatan, seperti Mesin Shanghai Niuli. Jika deformasi adalah berat, satu- satunya pilihan adalah untuk menggantikannya dengan satu yang baru.

Cilinder minyak dan silinder minyak paksi pengangkutan sering digunakan, dan perkara yang baik adalah menggunakan cincin penutup diimport. Pembuat seperti Hengyu, Daewoo, pembawa muatan, dan ban tekanan tinggi.


BekesJembatan naik hidraulik bergerak sesuaiBagaimana ia berfungsi dan bagaimana menggunakannya



Jembatan trak besar berfungsi lebih baik sebagai jembatan penerbangan hidraulik antara trak besar dan forklift elektrik semasa memuatkan memuatkan, pengangkutan dan pengangkutan. According to classification, it can be simply divided into mobile boarding bridges and fixed boarding bridges. Mobile boarding bridges are also divided into mechanical boarding bridges and hydraulic boarding bridges. Fixed boarding bridges are generally divided into hydraulic boarding bridges, airbag boarding bridges (also known as pneumatic boarding bridges or airbag boarding bridges), simple boarding bridges or mechanical boarding bridges.

Julat produkSecara umum, terdapat beberapa sebab untuk kebocoran minyak silinder hidraulik: kerosakan cincin segel minyak pada silinder, dll. Tubuh silinder silinder minyak rosak. Oil leakage caused by defects such as air holes, sand holes, and shrinkage porosity in the guide sleeve.

Saiz jambatan pengangkutan tetap ditetapkan pada rakit: x mm, piawai bibir: mm, kuasa motor: ./kw, dan piawai peralatan lubang dasar yang diperlukan: x x mm. Kapasiti muatan jambatan pengangkutan relatif besar, dan kapasiti muatan piawai adalah ton, ton, dan ton.

Apabila menggunakan pompa manual, pertama-tama kembalikan butang valve minyak dan ketat ke arah jam. Tekan pengendali untuk perlahan-lahan mengangkat jambatan.

BekesBan: Kekuatan tinggi, pembawa muatan, dan ban tekanan tinggi.

Sokongan utama: menggunakan paip baja tidak sah.

Menurut penemuan maklumat, kira-kira % kesalahan dalam sistem hidraulik paksi tetap disebabkan oleh jangkitan minyak. Oleh itu,BekesJenis bergerak hidraulik paksi naik, berbagai kaedah analisis digunakan untuk mengenalpasti komposisi dan graviti khusus pollutant dalam minyak, yang boleh diagnosis kesalahan dan darjah pencemaran minyak hidraulik dalam sistem hidraulik paksi tetap. Pemotong kawalan kereta yang diletak meningkatkan kualiti pemotong, menyimpan kerja, meningkatkan efisiensi kerja, dan mempunyai kadar kali lebih tinggi daripada pemotong manual, tanpa sebarang bahaya keselamatan; Boleh membentuk bentuk tumbuhan yang berbeza. Digunakan untuk mengukir tanaman hijau jalan.


BezierMaklumat produk lain
  • BielefeldPlatform mengangkat topi bergerak sendiriApakah prinsip reka bentuk

    BielefeldPlatform mengangkat topi bergerak sendiriApakah prinsip reka bentuk

  • BielefeldLift pencahayaan tahapPasaran profesional semakin meningkat, harganya akan naik

    BielefeldLift pencahayaan tahapPasaran profesional semakin meningkat, harganya akan naik

  • RanchiKarakteristik pengubah distribusi jenis keringSebilangan besar digunakan di bilik pemeriksaan

    RanchiKarakteristik pengubah distribusi jenis keringSebilangan besar digunakan di bilik pemeriksaan

  • Scarzhisco carmennaPlatform angkat elektrik Platform angkat hidraulikApa yang perlu diperiksa sebelu

    Scarzhisco carmennaPlatform angkat elektrik Platform angkat hidraulikApa yang perlu diperiksa sebelu

  • Scarzhisco carmennaPembuat paksi naikKetidakfahaman produk

    Scarzhisco carmennaPembuat paksi naikKetidakfahaman produk

  • HodmezovasarhelyJembatan naik trak bekasCara menyelesaikan masalah pengudaraan dan penyejukan

    HodmezovasarhelyJembatan naik trak bekasCara menyelesaikan masalah pengudaraan dan penyejukan

  • HodmezovasarhelyPlatform mengangkat trek panduan tetapAdakah anda memerlukan profesionalisme? Apa ya

    HodmezovasarhelyPlatform mengangkat trek panduan tetapAdakah anda memerlukan profesionalisme? Apa ya

  • HodmezovasarhelyLift penglihatan rumah tanggaInstitut Penyelidikan Warna Antarabangsa

    HodmezovasarhelyLift penglihatan rumah tanggaInstitut Penyelidikan Warna Antarabangsa

  • segera:Peringatan: Maklumat BekesJembatan naik hidraulik bergerak sesuaiBagaimana ia berfungsi dan bagaimana menggunakannya memberi anda BekesJembatan naik hidraulik bergerak sesuaiBagaimana ia berfungsi dan bagaimana menggunakannya oleh syarikat kami, perkhidmatan BekesJembatan naik hidraulik bergerak sesuaiBagaimana ia berfungsi dan bagaimana menggunakannya dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk BekesJembatan naik hidraulik bergerak sesuaiBagaimana ia berfungsi dan bagaimana menggunakannya, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian BekesJembatan naik hidraulik bergerak sesuaiBagaimana ia berfungsi dan bagaimana menggunakannya. BekesJembatan naik hidraulik bergerak sesuaiBagaimana ia berfungsi dan bagaimana menggunakannya di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di BekesJembatan naik hidraulik bergerak sesuaiBagaimana ia berfungsi dan bagaimana menggunakannya, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!