BudaorsKeperlukan tetapan pengubah jenis keringBagaimana syarikat menyelamatkan diri

  • masa pelepasan:2022-11-29 23:14:15
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:484
  • Penerangan pantas:

    Budaors,Kemudian tekan paip cabang dengan ibu jari anda, jelas meletakkan ke hadapan tabung ujian kaca, putar dan lepaskan minya

Kandungan artikel

Kemudian tekan paip cabang dengan ibu jari anda, jelas meletakkan ke hadapan tabung ujian kaca, putar dan lepaskan minyak dalam tabung untuk membersihkan tabung sampel, melakukan ia dua kali dan kemudian lukis sampel minyak.

Fuse tenaga tinggi penukar memecahkan satu fasa;

BudaorsKandungan pemeliharaan pengubah kuasa

oscilasi pengubah jenis kering diselesaikan dengan melaksanakan platform pemadam getah pada pengubah jenis kering dan melaksanakan pengurusan pengurangan getah frekuensi rendah, yang boleh mengawal oscilasi di bawah .%, dan kemudian mengurangi bunyi struktur bangunan yang dihantar oleh oscilasi pengubah jenis kering.

BiharamuloBunyi pengubah jenis kering milik bunyi frekuensi rendah. Di kawasan kecil, kebanyakan bunyi tersebar mengikut struktur bangunan. Bunyi frekuensi rendah ini tersebar ke rumah rumah rumah mengikut bangunan rumah, kemudian menyebabkan bunyi getaran gas, yang kemudian tersebar ke telinga pengguna. Walaupun jumlah bunyi tidak terlalu besar, ruang penyebaran dan kesan negatif sangat besar.

kV dan di atas & plusmn; Tiada muatan tenaga nominal; Sebahagian dari pemutus sirkuit bagi tukar kuasa tap dipasang dalam silinder kertas yang mengisolasi resin fenolik, dan silinder kertas yang mengisolasi dipasang pada bingkai kayu. Operasi rocker sebenarnya tersambung dengan pemutus sirkuit dinamik bagi tukar kuasa tap mengikut rod mengisolasi kayu. Switch kuasa pada muatan tap matikan diasingkan dari tanah oleh silinder kertas yang mengisolasi pada switch kuasa sendiri dan had mengisolasi.

& ldquo; pengubah kawat; Masukkan & rdquo; Dan & ldquo; Output & rdquo; Use a megger to test the grounding resistance between the terminal and the ground wire. Apabila diukur dengan tepat dengan V megger, nilai perlawanan melebihi bas m ohm.


BudaorsKeperlukan tetapan pengubah jenis keringBagaimana syarikat menyelamatkan diri



Berapa panjang gelombang pengubah yang ditenggelamkan minyak?

Seharusnya dikatakan selepas perkembangan tahun-tahun ini, tingkat keseluruhan industri pengubah China pada tahap ini pada dasarnya adalah antarabangsa, dan tingkat kualiti tidak berbeza dari tingkat barang luar negeri& rdquo; Orang yang bertanggungjawab atas Persekutuan Perubahan Persekutuan Peralatan Rumah China mengatakan.

Apakah mod kawat pengubah jenis kering?

jumlah kos() kedudukan pemasangan asuransi komersial sekunder pengubah pada lajur dan tanah mesti memenuhi keperluan berikut: jika ada pemutus di sisi sekunder, ia mesti dipasang antara pemutus dan pemutus komposit tenaga rendah, atau pemutus sirkuit mesti dipilih sebagai pemutus; Jika tidak ada pemutus pada sisi sekunder, ia mesti dipasang pada kedua-dua sisi penyesuaian komposit tenaga rendah, dan pelompat kabel terpisah mesti disambung ke kabel terpisah pada kedua-dua sisi pemutus sirkuit.

Pembuat pengubah kuasa

Isolasi konduktor pengubah kuasa adalah bahagian utama pengisihan dalaman. Beberapa konduktor patut melewati tengah koil elektromagnetik, atau diantara koil elektromagnetik, tongkat besi dan dinding tangki minyak kereta. Oleh itu, perlu memastikan bahawa jenis konduktor ini mempunyai kekuatan pemampatan isolasi yang cukup, iaitu ruang izolasi.


BudaorsKeperlukan tetapan pengubah jenis keringBagaimana syarikat menyelamatkan diri



Selepas memegang bolt longgar, segel flange, dan selesaikan bolt yang mungkin akan bocor, untuk mencapai tujuan rawatan lengkap. Kekuatan bolt longgar secara ketat mengikut operasi sebenar dan teknologi pemprosesan.

Laporan pemeriksaan kualitioscilasi pengubah jenis kering diselesaikan dengan melaksanakan platform pemadam getah pada pengubah jenis kering dan melaksanakan pengurusan pengurangan getah frekuensi rendah, yang boleh mengawal oscilasi di bawah .%, dan kemudian mengurangi bunyi struktur bangunan yang dihantar oleh oscilasi pengubah jenis kering.

Peralatan ini boleh menghapuskan kekurangan yang ditemui dalam pemeriksaan patroli, membersihkan kotak perlindungan air porcelain,BudaorsPeralatan pengubah jenis kering, membuang dan menggantikan pad kulit retak atau kering, memeriksa dan ketat nod, memeriksa dan menggantikan gel silica topeng bernafas, termasuk getaran koil elektromagnetik induksi magnetik. Semua memperhatikan penyelesaian getaran apabila melakukan kawalan suara.

BudaorsSelepas memegang bolt longgar, segel flange, dan selesaikan bolt yang mungkin akan bocor, untuk mencapai tujuan rawatan lengkap. Kekuatan bolt longgar secara ketat mengikut operasi sebenar dan teknologi pemprosesan.

Menghindari kerosakan mengisolasi secara tidak sengaja semasa penyelamatan: apabila memperbaiki inti gantung pengubah kuasa, perhatian istimewa akan diberikan kepada penyelamatan koil solenoid atau mengisolasi lengan anti air. Jika terdapat kerosakan scratch,BudaorsPengubah distribusi minyak tenggelam 10kV, ia akan dikendalikan dengan betul.

Perhatian: dalam keseluruhan proses pemeriksaan patroli keselamatan, staf operasi di lokasi dan pengurusan penyelamatan mesti menggunakan penguji suhu atau imej panas untuk melakukan pemeriksaan sengaja pada penukar sendiri,BudaorsTransformer 2000 KVA, blok terminal dan aksesori lain; Bunyi semasa operasi penukar adalah bunyi semasa simetrik. Jika bunyi ditemui abnormal, dikembangkan secara signifikan atau terdapat bunyi setempat, muatan boleh dikurangi atau operasi penukar boleh dihentikan.

BezierMaklumat produk lain
  • ColmarGerakan jambatan naik bimbitIngatlah bahawa lima perkara penyelenggaraan harian ini tidak ada

    ColmarGerakan jambatan naik bimbitIngatlah bahawa lima perkara penyelenggaraan harian ini tidak ada

  • ColmarRumah rumah lift villa yang dibina sendiriCara membuat debug dalam industri untuk menjimatkan

    ColmarRumah rumah lift villa yang dibina sendiriCara membuat debug dalam industri untuk menjimatkan

  • ConcepcionKod untuk pemasangan pengubah kuasaApa yang boleh dibahagikan kepada beberapa kategori

    ConcepcionKod untuk pemasangan pengubah kuasaApa yang boleh dibahagikan kepada beberapa kategori

  • BekescsabaPlatform mengangkat hidraulik bergerak sendiriProsedur operasi

    BekescsabaPlatform mengangkat hidraulik bergerak sendiriProsedur operasi

  • BekescsabaJembatan boarding logistikPeningkatan prestasi yang pelbagai

    BekescsabaJembatan boarding logistikPeningkatan prestasi yang pelbagai

  • SoestMuat hidraulik tetap dan membuka jembatan naikCara membeli yang betul

    SoestMuat hidraulik tetap dan membuka jembatan naikCara membeli yang betul

  • SoestGerakan platform mengangkat garpu guntingHarga meningkat

    SoestGerakan platform mengangkat garpu guntingHarga meningkat

  • SoestScrew jenis lif rumah tanggaBagaimana tahap pengoksidaan terjejas

    SoestScrew jenis lif rumah tanggaBagaimana tahap pengoksidaan terjejas

  • segera:Peringatan: Maklumat BudaorsKeperlukan tetapan pengubah jenis keringBagaimana syarikat menyelamatkan diri memberi anda BudaorsKeperlukan tetapan pengubah jenis keringBagaimana syarikat menyelamatkan diri oleh syarikat kami, perkhidmatan BudaorsKeperlukan tetapan pengubah jenis keringBagaimana syarikat menyelamatkan diri dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk BudaorsKeperlukan tetapan pengubah jenis keringBagaimana syarikat menyelamatkan diri, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian BudaorsKeperlukan tetapan pengubah jenis keringBagaimana syarikat menyelamatkan diri. BudaorsKeperlukan tetapan pengubah jenis keringBagaimana syarikat menyelamatkan diri di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di BudaorsKeperlukan tetapan pengubah jenis keringBagaimana syarikat menyelamatkan diri, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!