RitomeriPengubah frekuensi tinggi untuk pengubah elektronik kuasaSokongan teknikal

  • masa pelepasan:2022-11-20 23:15:24
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:356
  • Penerangan pantas:

    Ritomeri,Penyebar bunyi pengubah jenis keringApabila pengubah ditempatkan ke dalam operasi, jika pengubah tekan tidak berada pada

Kandungan artikel

Penyebar bunyi pengubah jenis kering

Apabila pengubah ditempatkan ke dalam operasi, jika pengubah tekan tidak berada pada masa, suatu & ldquo; yang hebat Tweet & rdquo; Fus tenaga tinggi rosak apabila bunyi itu serius; Jika pengubah tap cacat, ia akan menyebabkan & ldquo; ringan Squeak & rdquo; Bunyi pembuangan korona,RitomeriHarga pemeliharaan pengubah terbenam minyak, apabila muatan meningkat, ia mungkin untuk membakar pemutus sirkuit pengubah tap. Dalam situasi seperti ini,RitomeriPenukar 6 kV, matikan kuasa segera untuk penyelenggaran.

RitomeriPenukar jenis kering, peralatan elektrik statik, digunakan untuk mengubah semasa AC (semasa) nilai piawai tertentu ke jenis lain atau beberapa jenis voltaj kerja (semasa) dengan frekuensi yang sama dan nilai piawai yang berbeza. Menurut data pemeriksaan pengumpulan pengawasan kuartal ketiga tahun lepas yang dibebaskan oleh AQSIQ, diantara jenis komoditi pengubah jenis kering yang dihasilkan oleh penghasil di provinsi dan daerah bandar di seluruh negara, jenis komoditi ditemukan tidak konsisten dengan persediaan spesifikasi yang berkaitan, dengan kadar persetujuan %& ldquo; Kebanyakan hasil ini menunjukkan tahap kualiti industri pengubah jenis kering China pada tahap ini.

Apabila kita menggunakan pengubah yang ditenggelamkan minyak, kita semua tahu bahawa ia berfungsi dengan bantuan minyak. bagaimana jika pengubah yang ditenggelamkan minyak terbakar? Apa tindakan lawan yang harus kita lakukan?

ZorghoTerdapat banyak kumpulan sambungan pengubah jenis kering, dan struktur dan sambungan yang dipilih juga berbeza. Jadi, apa kumpulan pengubah jenis kering? How to carry out the connection? Atau dengan pembuat pengubah jenis kering untuk melaksanakan program rangkaian asas untuk memperkenalkannya.

Ungkapan jam digunakan untuk menunjukkan perbezaan fasa korelasi bagi tekanan kerja garis sisi kedua. Fasor tekanan kerja garis sisi utama digunakan sebagai tangan minit, jari tetap pada pukul , dan fasor tekanan fasa sisi kedua digunakan sebagai tangan kedua.

Keras besi pengubah kuasa terbuat dari kerusi ferrit tergulung panas berkualiti tinggi, yang dikumpulkan pada antaramuka berbilang langkah darjah. Permukaan ditutup dengan penutup kabel melekat resin epoksi, yang menentang kerosakan dan kerosakan, dan mempunyai pengisihan bunyi dan pengurangan bunyi.


RitomeriPengubah frekuensi tinggi untuk pengubah elektronik kuasaSokongan teknikal



Pengubah kuasa milik peralatan elektrik yang relatif kekal, dan kita tidak boleh mengabaikannya dalam aplikasi sehari-hari. masalah umum konduktor pengubah kuasa, pembetulan pengubah kuasa dan penyunting kuasa pengubah kuasa adalah dianalisis di bawah:

Kadar penukar adalah: n = P / pxo%, iaitu, apabila kehilangan tembaga penukar sama dengan kehilangan besi, muatan penukar ialah: = P / PK. Pertimbangkan secara penuh kehilangan kuasa aktif disebabkan oleh kuasa reaktif dalam perisian sistem semasa operasi penukar. Pelarasan muatan ialah: ia boleh dilihat dari pengiraan formula muatan bahawa kadar besar penukar tidak berlaku apabila muatan penuh Secara umum,RitomeriBerapa banyak pengubah jenis kering 2500, ia adalah kira-kira %, tetapi apabila memilih kapasitas pengubah, kita perlu memilih pengubah yang berkesan mengikut keadaan muatan dan muatan, untuk membuat pengubah dalam keadaan pembangunan ekonomi dan mencapai tujuan penyimpanan kuasa.

Jatuh perkara asing dan menghancurkan

PenawaranContohnya, pada tahun -an, program radio yang dilaksanakan oleh setiap keluarga di kampung mempunyai wayar tanah, dan mereka sering basah dengan air. Pendaratan perlindungan adalah untuk mengubur plat tembaga konduktor listrik logam dalam lapisan tanah, dan kemudian memimpin titik keluar dari jalan dengan garis transmisi yang menyempurnakan perlindungan tanah. Kabel mendarat menentukan perlindungan wayar mendarat ≤ Ω. Perlindungan tanah adalah tindakan perlindungan yang ditetapkan untuk menghindari kemalangan keselamatan apabila menggunakan peralatan rumah tangga, pejabat dan peralatan elektrik lain.

Isolasi dan pemindahan panas berbeza. Pengubah jenis kering secara umum diisilai dengan resin epoksi, disejukkan oleh udara semulajadi dan kapasitas besar oleh peminat sentrifugal. Pengubah yang ditenggelamkan minyak diisilai oleh minyak mengisolasi, diisilai oleh minyak mengisolasi dalam sistem yang berkeliaran di dalam pengubah, dan panas dibuang pada radiator (radiator) sistem yang berkeliaran di dalam pengubah.

Apabila pengubah ditempatkan ke dalam operasi, jika pengubah tekan tidak berada pada masa, suatu & ldquo; yang hebat Tweet & rdquo; Fus tenaga tinggi rosak apabila bunyi itu serius; Jika pengubah tap cacat, ia akan menyebabkan & ldquo; ringan Squeak & rdquo; Bunyi pembuangan korona, apabila muatan meningkat ia mungkin untuk membakar pemutus sirkuit pengubah tap. Dalam situasi seperti ini, matikan kuasa segera untuk penyelenggaran.


RitomeriPengubah frekuensi tinggi untuk pengubah elektronik kuasaSokongan teknikal



Syarikat pengubah jenis kering

Click to viewApabila menggunakan sampel minyak pengubah kuasa dalam operasi, perlu menambah minyak dari valv gerbang minyak di bahagian bawah tangki minyak atau valv gerbang sampel untuk melepaskan sekitar kg cairan sampah yang disimpan di bawah untuk membersihkan masukan minyak, dan kemudian mengambil sampel minyak.

Masa siklus pembersihan dan pemeriksaan kuasa-off akan ditentukan mengikut persekitaran sekitar dan keadaan muatan, secara umum dari setengah tahun ke sekali setahun;

Performasi dan parameter utama komposit logam umum, pelbagai proses penywelding dan mesin dan peralatan, perawatan persiapan plat besi tebal, proses penyosongan, risir, sambungan dan tangki penyimpanan minyak, ujian kebocoran penywelding dan teknologi NDT, proses perawatan permukaan dan standar kualiti, tembaga, Proses produksi dan piawai kualiti perisai aluminium; Proses penyisihan besi setelan badan, penyelesaian kekeringan badan dan proses penyelesaian minyak pengubah kering, penyemburan minyak pompa vakum, proses pemasangan umum ujian kebocoran dan proses pengesan kebocoran dan standar kualiti. Parameter prestasi pakaian kerja kunci, mesin dan peralatan setiap aliran proses; Persekitaran kerja semulajadi pada dasarnya diatur.

RitomeriJika volum pengubah kuasa terlalu kecil, pengubah akan dimuatkan terlalu lama dan mudah untuk menghancurkan mesin dan peralatan. Oleh itu, yang tidak sesuai untuk terlalu besar atau terlalu kecil.

Terdapat banyak kumpulan sambungan pengubah jenis kering, dan struktur dan sambungan yang dipilih juga berbeza. Jadi, apa kumpulan pengubah jenis kering? How to carry out the connection? Atau dengan pembuat pengubah jenis kering untuk melaksanakan program rangkaian asas untuk memperkenalkannya.

Kebocoran minyak di flange looper

BezierMaklumat produk lain
  • SolingenPlatform penangkapan hidraulik gunting bergerak sendiriApakah ciri-ciri pengeluaran

    SolingenPlatform penangkapan hidraulik gunting bergerak sendiriApakah ciri-ciri pengeluaran

  • SolingenPlatform mengangkat alis aluminium bergerakApakah faktor yang mempengaruhi pemilihan kategor

    SolingenPlatform mengangkat alis aluminium bergerakApakah faktor yang mempengaruhi pemilihan kategor

  • ChacaritaKapasiti muatan berlebihan dan masa pengubah yang ditenggelamkan minyakAplikasi produk yang

    ChacaritaKapasiti muatan berlebihan dan masa pengubah yang ditenggelamkan minyakAplikasi produk yang

  • NorfolkPlatform angkat hidraulik hidraulik tetapCiri kerja dan faktor risiko

    NorfolkPlatform angkat hidraulik hidraulik tetapCiri kerja dan faktor risiko

  • NorfolkTekanan hidraulik paksi boarding tetapPrestasi pertahanan peringkat aplikasi pembinaan

    NorfolkTekanan hidraulik paksi boarding tetapPrestasi pertahanan peringkat aplikasi pembinaan

  • WarsawJembatan naik hidraulik tetapBagaimana rasa nilai cuba menolong kerja mekanikal

    WarsawJembatan naik hidraulik tetapBagaimana rasa nilai cuba menolong kerja mekanikal

  • WarsawPlatform penangkapan hidraulik traktifPengantarabangsaan industri

    WarsawPlatform penangkapan hidraulik traktifPengantarabangsaan industri

  • WarsawPlatform mengangkat alis aluminium bergerakBerorientasikan pelanggan

    WarsawPlatform mengangkat alis aluminium bergerakBerorientasikan pelanggan

  • segera:Peringatan: Maklumat RitomeriPengubah frekuensi tinggi untuk pengubah elektronik kuasaSokongan teknikal memberi anda RitomeriPengubah frekuensi tinggi untuk pengubah elektronik kuasaSokongan teknikal oleh syarikat kami, perkhidmatan RitomeriPengubah frekuensi tinggi untuk pengubah elektronik kuasaSokongan teknikal dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk RitomeriPengubah frekuensi tinggi untuk pengubah elektronik kuasaSokongan teknikal, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian RitomeriPengubah frekuensi tinggi untuk pengubah elektronik kuasaSokongan teknikal. RitomeriPengubah frekuensi tinggi untuk pengubah elektronik kuasaSokongan teknikal di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di RitomeriPengubah frekuensi tinggi untuk pengubah elektronik kuasaSokongan teknikal, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!