HorkiAplikasi pengubah jenis keringApa ciri utama

  • masa pelepasan:2022-11-02 12:46:45
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:1185
  • Penerangan pantas:

    Horki,Secara peringkat, peralatan mekanik yang mengurangi getaran frekuensi tinggi, dipasang di bawah pengubah jenis kering, y

Kandungan artikel

Secara peringkat, peralatan mekanik yang mengurangi getaran frekuensi tinggi, dipasang di bawah pengubah jenis kering, yang boleh mengurangi penyebaran turun getaran pengubah jenis kering. Kemudian gantikan sambungan antara pengubah jenis kering dan bangunan teknik sekeliling, jalan, atau gunakan peralatan mekanik penyorban kejutan kuning elastik untuk mencegah getaran menyebar menurut sambungan yang ketat. Jika mungkin, bilik pengubah jenis kering juga boleh dipotong suara dan dihiasi, dan plat penyorban suara dan penyunting penyunting suara boleh digunakan untuk meningkatkan kapasitas penyunting suara bilik pengubah jenis kering.

Minyak dalam mesin dan peralatan tangki penyimpanan minyak secara umum akan berdiri selama jam sebelum mengambil sampel; Apabila mengambil sampel pada pengubah kuasa dalam operasi, ia tidak perlu diam.

HorkiKeperlawanan mendarat, tegangan tinggi dan tegangan bawah tidak boleh kurang dari % (m & omega;) nilai asal. Perbezaan diantara nilai rata tiga fasa pengukuran tahan membelakang pada suhu yang sama tidak boleh melebihi %, yang tidak boleh melebihi % dibandingkan dengan hasil pengukuran yang tepat terakhir.

Pembuat pengubah kuasa

DibaGaris kuasa input dan output tiga-fasa akan disambung ke fasa a,HorkiModel kemampuan pengubah tenggelam minyak, fasa B dan fasa C berdasarkan warna saluran bas kuning, hijau dan merah papan terminal pengubah. Garis sifar akan disambung ke garis sifar neutral voltaj pengubah, dan wayar mendarat, kasing pengubah dan titik pengubahnya akan disambung satu sama lain. Pada masa biasa wayar tanah dan wayar sifar dipimpin oleh wayar neutral pengubah. (contohnya, kotak pengubah akan sepadan dengan tanda wayar tanah shell dan disambung satu sama lain). Semak garis input dan output untuk pastikan ia sesuai dan tepat.

Secara umum, kaedah rawatan kecemasan api pengubah yang ditenggelamkan minyak adalah terutama untuk memadamkan pengubah yang ditenggelamkan minyak memadamkan bekalan kuasa yang ditukar di setiap sisi, dengan cepat melaburkan pengubah yang ditenggelamkan minyak dan memulakan sistem bekalan kuasa dari kosong. Hentikan operasi peralatan sejuk. Nyalakan penukar minyak yang ditenggelamkan. Apabila pengubah yang ditenggelamkan minyak jenis L dan pengubah yang ditenggelamkan minyak stesen tegangan tinggi dinyalakan, set generator mesti dihapus terlebih dahulu.

Jika volum pengubah kuasa terlalu kecil, pengubah akan dimuatkan terlalu lama dan mudah untuk menghancurkan mesin dan peralatan. Oleh itu, kapasitas nilai pengubah patut dipilih mengikut konsumsi kuasa, yang tidak sesuai untuk terlalu besar atau terlalu kecil.


HorkiAplikasi pengubah jenis keringApa ciri utama



After hours of continuous trial operation with a certain load, the main body and accessories of the transformer are all normal, and the transformer will turn to all normal operation.

Untuk mempromosikan penggunaan pengubah penyimpanan tenaga, Kementerian Kewangan, Kementerian industri dan teknologi maklumat dan Komisi Pembangunan Negara dan Reform bersama-sama mempromosikan peraturan terperinci untuk pelaksanaan pengubah distribusi penyimpanan tenaga produk penyimpanan tenaga yang bermanfaat bagi projek rakyat sejak , menyediakan subvenci - yuan / KVA untuk pengubah penyimpanan tenaga.

(I) jarak antara kontor luaran kV dan dibawah pengubah jenis kering dan kereta pelindung atau dinding halaman sekeliling harus mempertimbangkan kesehatan pengangkutan dan perbaikan pengubah jenis kering, dan jarak tidak akan kurang dari m; Pada sudut dengan operasi sebenar, ruang lebih dari m akan disimpan; Jika pagar logam dipilih, pagar logam akan dibawah dan tanda amaran akan digantung di kedudukan yang terkenal.

Pengurusan industriApabila mengambil sampel dalam tong bensin besar, sampel akan dipilih mengikut % bilangan tong bensin, tetapi tidak kurang dari tong. Apabila mengumpulkan sampel dalam batch pail atau botol ukuran kecil dan tengah, sampel akan diambil mengikut % jumlah botol (botol).

Penukar kuasa dirancang mengikut skema perlindungan suhu. Bahagian-bahagian yang terlibat dalam lapisan bahan dari kola elektromagnetik tekanan tinggi (rendah) yang menumpahkan dengan beton integral disediakan dengan saluran ventilasi panjang yang boleh dilengkapi dengan mesin dan peralatan yang sejuk udara (pemanah sentrifugal sejuk). Selepas memilih mesin dan peralatan yang sejuk udara, kapasitas output boleh meningkat dengan %.

Fuse tenaga tinggi penukar memecahkan satu fasa;


HorkiAplikasi pengubah jenis keringApa ciri utama



Pengubah kuasa digunakan dalam semua jalur kehidupan

bagaimanaIa biasanya dibuat kerana pemasangan yang tidak masuk akal atau penyegelan yang tidak berkesan. Material komposit polimer boleh ikat bahan logam,HorkiPenukar jenis kering 2500kVA, porselin, kaca laminat dan bahan-bahan lain dengan baik, untuk mencapai pengurusan tekanan kebocoran minyak.

Peranti pendaratan dua titik dari inti besi disebabkan oleh bekas penywelding sisa;

Jarak izolasi antara angin dan tong besi pengubah kuasa jauh lebih besar daripada yang diantara angin, kerana medan elektrik diantara angin dan tong besi jauh dan tidak sama simetrik seperti yang diantara angin. Dalam medan elektrik di tengah angin, kebanyakan kabel berada dalam fasa dengan silinder (plat) yang mengisolasi di tengah angin, iaitu, komponen pemutusan medan elektrik adalah kecil.

HorkiDari penampilan, jenis pakej berbeza. inti pengubah dan koil elektromagnetik boleh dilihat segera untuk pengubah jenis kering,HorkiPemulihan pengubah kuasa, dan hanya shell boleh dilihat untuk pengubah yang ditenggelamkan minyak;

Akhir ekor kepala angin tegangan tinggi dan tekan tengah dibuat dari sisip tembaga dan bahagian terbenam, dengan kekuatan dan ketat yang baik, yang menyebabkan penyesuaian data dan mempunyai gaya yang unik dan bersih.

Kemudian tekan paip cabang dengan ibu jari anda, jelas meletakkan ke hadapan tabung ujian kaca, melakukan ia dua kali, dan kemudian lukis sampel minyak.

BezierMaklumat produk lain
  • WuppertalPlatform mengangkat yang bergerak sendiri jenis garpu guntingMasih ada ruang untuk pembangu

    WuppertalPlatform mengangkat yang bergerak sendiri jenis garpu guntingMasih ada ruang untuk pembangu

  • WuppertalPemulihan semula ketinggian tinggi setengah elektrikPenyelidikan kaedah pengesanan

    WuppertalPemulihan semula ketinggian tinggi setengah elektrikPenyelidikan kaedah pengesanan

  • TurrialbaJenis pengubah kuasaStatus diagnosis kesalahan pergerakan

    TurrialbaJenis pengubah kuasaStatus diagnosis kesalahan pergerakan

  • IsilemurinoPlatform angkat hidraulik diriBahan mentah biasa

    IsilemurinoPlatform angkat hidraulik diriBahan mentah biasa

  • IsilemurinoProdusi jambatan naikApakah jenisnya

    IsilemurinoProdusi jambatan naikApakah jenisnya

  • HamJembatan naik hidraulik bergerakGunakan dalam media kriogenik

    HamJembatan naik hidraulik bergerakGunakan dalam media kriogenik

  • HamPlatform pemberontak jenis keretapi panduan untuk penggunaan kilangPenggunaan meluas

    HamPlatform pemberontak jenis keretapi panduan untuk penggunaan kilangPenggunaan meluas

  • HamPemutar hidraulik bijiProses apa yang diperlukan untuk aplikasi perusahaan

    HamPemutar hidraulik bijiProses apa yang diperlukan untuk aplikasi perusahaan

  • segera:Peringatan: Maklumat HorkiAplikasi pengubah jenis keringApa ciri utama memberi anda HorkiAplikasi pengubah jenis keringApa ciri utama oleh syarikat kami, perkhidmatan HorkiAplikasi pengubah jenis keringApa ciri utama dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk HorkiAplikasi pengubah jenis keringApa ciri utama, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian HorkiAplikasi pengubah jenis keringApa ciri utama. HorkiAplikasi pengubah jenis keringApa ciri utama di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di HorkiAplikasi pengubah jenis keringApa ciri utama, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!