LushnjeSemasa nilai 400 KVA pengubah jenis keringStruktur permukaan dan teknologi pemprosesan

  • masa pelepasan:2022-11-01 13:50:43
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:515
  • Penerangan pantas:

    Lushnje,Perbezaan masa diantara langkah-langkah berbeza penyunting kuasa tiga-fasa bagi bekalan kuasa penyunting akan kurang dar

Kandungan artikel

Perbezaan masa diantara langkah-langkah berbeza penyunting kuasa tiga-fasa bagi bekalan kuasa penyunting akan kurang dari ms, penutupan akan dikekalkan oleh penangkap tegangan tinggi dan garis neutral penyunting akan didarat dengan yakin (ia akan didarat segera).

Dengan pembangunan cepat masyarakat dan trend pembangunan terus menerus komputer, pengiraan data dalam seluruh proses gelombang pengubah tenggelam minyak telah lama mempunyai keputusan. Hanya pemilihan efektif model dan kaedah entiti pengiraan diperlukan, keputusan pengiraan keputusan boleh memenuhi keperluan desain arkitektur, dan kaedah data saintifik dan masuk akal dipilih Tidak hanya boleh distribusi semasa pengubah yang ditempatkan minyak ditakrif dengan jelas dalam tahap pembangunan, tetapi juga pembangunan dan struktur lain pengubah yang ditempatkan minyak boleh secara efektif diatur dan disebarkan dalam skop tertentu, yang sangat memudahkan skema desain pengubah yang ditempatkan minyak dan memastikan kestabilan operasi.

LushnjeDengan Vietnam dan Malaysia, projek percubaan penghantaran UHV pertama China, China Transformer Corporation telah memasuki penerbangan dalam trend pembangunan. Gred tensi dan volum komoditi tertinggi pertama di dunia, menguasai kedudukan teknikal utama trend s pembangunan industri. Selain itu, ia telah mempromosikan peningkatan dan kesempurnaan terus menerus teknologi pengubah tensi rendah.

Pembuat pengubah kuasa

EilatCore pengubah enjin kuasa kVA Bahagian plastik dipilih di tengah-tengah kalung dan koil elektromagnetik untuk menjaga koil elektromagnetik dalam keadaan kalung yang stabil untuk mengurangi bunyi.

Isolasi konduktor pengubah kuasa adalah bahagian utama pengisihan dalaman. Beberapa konduktor patut melewati tengah koil elektromagnetik,LushnjeGrid Negara Transformer, atau diantara koil elektromagnetik,LushnjePengubah kuasa jenis minyak, tongkat besi dan dinding tangki minyak kereta. Oleh itu, perlu memastikan bahawa jenis konduktor ini mempunyai kekuatan pemampatan isolasi yang cukup, iaitu ruang izolasi.

Menghindarkan penuaan dan kerosakan pengubah kuasa pengisihan inti besi: penuaan pengisihan inti besi atau kerosakan lengan tahan air yang memegang bolt jangkar akan menyebabkan vortex besar inti besi, dan pemanasan jangka panjang inti besi akan menyebabkan penuaan pengisihan.


LushnjeSemasa nilai 400 KVA pengubah jenis keringStruktur permukaan dan teknologi pemprosesan



Penukar jenis kering terdiri dari dua resisten pembuluhan, yang menghasilkan empat kumpulan kabel: & ldquo; Y[UNK]y”[UNK]& ldquo; Dy”& ldquo; Y[UNK]d” Dan & ldquo; D[UNK]d”. Di China, hanya & ldquo; Y[UNK]y” Dan & ldquo; Y[UNK]d”. Kerana terdapat juga dua jenis sambungan Y dengan wayar neutral dan tanpa wayar neutral. Jika tiada wayar neutral, tangan minit menunjuk ke & ldquo; ” Dalam kumpulan wayar baru huruf N akan ditambah selepas huruf y Inggeris. N menunjukkan bahawa garis neutral mempunyai wayar pendaratan pengubah. Kumpulan kabel Yn. Apabila UAB meliputi UAB, guna & ldquo; ” menunjukkan.

Terdapat garis induksi magnetik menyeberangi dalam inti pengubah, yang akan menyebabkan kekuatan elektromotif induksi pada rancangan dengan garis induksi magnetik. kerana aliran elektrik ini mencipta gelung tertutup untuk menghasilkan medan elektrik dan membentuk vortex, ia dipanggil vortex. Kewujudan vortex membuat inti pengubah panas dan memakan tenaga kinetik. Kehilangan semacam ini dipanggil kehilangan vortex.

Bunyi pengubah jenis kering adalah kebanyakan bunyi getaran dalam operasi. Bunyi getaran ini disebabkan oleh kedudukan berbilang, apabila penukar yang ditenggelamkan minyak gagal, sisi bawah penukar akan dibuka dan sebahagian yang sesuai akan diletakkan. Apabila penukar yang ditenggelamkan minyak terbakar, minyak tidak boleh dilepaskan untuk menghindari kejadian penukar yang ditenggelamkan minyak. At the same time, use detection equipment to put out the fire immediately. Untuk tidak mengembangkan bahaya, pasukan kebakaran mesti diberitahu.

Penukar kuasa terdiri dari dua atau lebih koil elektromagnetik luka sekitar inti penukar yang sama. Keperlawanan angin disambungkan mengikut medan elektromagnetik bertukar dan berfungsi mengikut prinsip asas kesan magnetik semasa. Kedudukan pemasangan pengubah kuasa akan dianggap menyebabkan operasi, penyelenggaran dan pengangkutan, dan kawasan yang boleh dipercayai akan dipilih pada masa yang sama. Kapasiti nilai pengubah mesti digunakan secara efektif bila melaksanakan pengubah.

Kebocoran minyak dari radiator paip panas


LushnjeSemasa nilai 400 KVA pengubah jenis keringStruktur permukaan dan teknologi pemprosesan



() kedudukan pemasangan asuransi komersial sekunder pengubah pada lajur dan tanah mesti memenuhi keperluan berikut: jika ada pemutus di sisi sekunder, ia mesti dipasang antara pemutus dan pemutus komposit tenaga rendah, atau pemutus sirkuit mesti dipilih sebagai pemutus; Jika tidak ada pemutus pada sisi sekunder, ia mesti dipasang pada kedua-dua sisi penyesuaian komposit tenaga rendah, dan pelompat kabel terpisah mesti disambung ke kabel terpisah pada kedua-dua sisi pemutus sirkuit.

Petikan terakhirCora gantung pengubah jenis kering adalah bahagian penting

Penyebab akar jenis ketidakpastian ini ialah pengubah & ldquo; Troli Dalar & rdquo; Bila, dan kemudian hanya mempertimbangkan kehilangan besi dan mengabaikan kehilangan tembaga. Sebenarnya, kehilangan kuasa aktif kapasitas kecil melebihi kapasitas pengubah besar, jadi ia menghabiskan tenaga elektromagnetik.

Oil leakage of cast iron parts

LushnjeIa termasuk prestasi dan penggunaan utama bahan lapisan mengisolasi, berbagai bahagian lapisan mengisolasi, proses penghasilan komponen dan standar kualiti; Performasi dan penggunaan utama berbilang wayar, proses induktansi koil dari berbagai cara koil elektromagnetik, proses penyelesaian dan piawai kualiti, proses keseluruhan sut dan piawai kualiti koil elektromagnetik; Parameter prestasi utama inti ferrit, proses potong cip besi proses tumpukan inti dan piawai kualiti, proses produksi dan piawai kualiti perisai elektromagnetik.

Performasi dan parameter utama komposit logam umum, pelbagai proses penywelding dan mesin dan peralatan, perawatan persiapan plat besi tebal, proses penyosongan, proses produksi dan penghasilan dan standar kualiti tangki minyak kereta, risir, sambungan dan tangki penyimpanan minyak, ujian kebocoran penywelding dan teknologi NDT, proses perawatan permukaan dan standar kualiti, tembaga, Proses produksi dan piawai kualiti perisai aluminium; Proses penyisihan besi setelan badan, proses pemasangan wayar, penyelesaian kekeringan badan dan proses penyelesaian minyak pengubah kering, penyemburan minyak pompa vakum, proses pemasangan umum, ujian kebocoran dan proses pengesan kebocoran dan standar kualiti. Parameter prestasi pakaian kerja kunci, mesin dan peralatan setiap aliran proses; Persekitaran kerja semulajadi pada dasarnya diatur.

Proses penghasilan pengubah jenis kering sangat proses, dan mesti secara teknikal sebagai pilar tertentu. Hanya dengan cara itu, prestasi pengubah jenis kering akan lebih stabil. Apa proses penghasilan umum dan langkah pengubah jenis kering?

BezierMaklumat produk lain
  • PorticiPlatform penuh mengangkat garpu gunting secara automatikSangat berguna untuk pasaran

    PorticiPlatform penuh mengangkat garpu gunting secara automatikSangat berguna untuk pasaran

  • PorticiPlatform mengangkat liga aluminium yang diletak di keretaApa persembahannya

    PorticiPlatform mengangkat liga aluminium yang diletak di keretaApa persembahannya

  • HerediaKehilangan pengubah kuasaProduk membantu membina pangkalan data yang besar

    HerediaKehilangan pengubah kuasaProduk membantu membina pangkalan data yang besar

  • PerpignanPlatform angkat hidraulik tetapKerja pemeriksaan dan penyelenggaraan

    PerpignanPlatform angkat hidraulik tetapKerja pemeriksaan dan penyelenggaraan

  • PerpignanAngkat dan turunkan jambatan naikApakah parameter keanjalan

    PerpignanAngkat dan turunkan jambatan naikApakah parameter keanjalan

  • MezoturJembatan penerbangan hidraulik tetap kualiti tinggiJenama mana yang bagus

    MezoturJembatan penerbangan hidraulik tetap kualiti tinggiJenama mana yang bagus

  • MezoturPlatform penunggang jenis kereta api panduan Platform penunggangPengetahuan asas mengenai kel

    MezoturPlatform penunggang jenis kereta api panduan Platform penunggangPengetahuan asas mengenai kel

  • MezoturPlatform mengangkat menegak bebas halanganPrinsip kerja yang senang dikuasai

    MezoturPlatform mengangkat menegak bebas halanganPrinsip kerja yang senang dikuasai

  • segera:Peringatan: Maklumat LushnjeSemasa nilai 400 KVA pengubah jenis keringStruktur permukaan dan teknologi pemprosesan memberi anda LushnjeSemasa nilai 400 KVA pengubah jenis keringStruktur permukaan dan teknologi pemprosesan oleh syarikat kami, perkhidmatan LushnjeSemasa nilai 400 KVA pengubah jenis keringStruktur permukaan dan teknologi pemprosesan dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk LushnjeSemasa nilai 400 KVA pengubah jenis keringStruktur permukaan dan teknologi pemprosesan, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian LushnjeSemasa nilai 400 KVA pengubah jenis keringStruktur permukaan dan teknologi pemprosesan. LushnjeSemasa nilai 400 KVA pengubah jenis keringStruktur permukaan dan teknologi pemprosesan di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di LushnjeSemasa nilai 400 KVA pengubah jenis keringStruktur permukaan dan teknologi pemprosesan, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!