XicoPengubah minyak terjun 35kVAspek apa yang harus diberi perhatian semasa menggunakan

  • masa pelepasan:2022-10-31 11:25:18
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:149
  • Penerangan pantas:

    Xico,Apabila meninggalkan kilang, produksi dan pemprosesan tidak licin dan penyegelan adalah lemah. Kesalahan umum pembekuan

Kandungan artikel

Apabila meninggalkan kilang, produksi dan pemprosesan tidak licin dan penyegelan adalah lemah. Kesalahan umum pembekuan minyak akan disebabkan selepas pengubah minyak ditutup selama beberapa masa.

Apabila meninggalkan kilang, produksi dan pemprosesan tidak licin dan penyegelan adalah lemah. Kesalahan umum pembekuan minyak akan disebabkan selepas pengubah minyak ditutup selama beberapa masa.

XicoOrang yang bertanggungjawab berkaitan Persekutuan Peralatan Rumah Cina Persekutuan Penukaran Persekutuan Peralatan Rumah Cina menunjukkan bahawa prospek pembangunan penukar di China pada masa depan masih merupakan trend pembangunan perlindungan persekitaran, bunyi rendah, keselamatan api dan pembebasan letupan dan kepercayaan tinggi. Terdapat dua prospek pembangunan utama: satu adalah trend pembangunan tegangan tinggi dan tegangan tinggi, terutama kV dan kV. The second is the development trend towards environmental protection, energy conservation and miniaturization. The former key is applied to the long-distance substation project route, and the latter key is applied to the substation project route in big cities.

Bunyi dalam kes kegagalan fasa

SequeiraGaris kuasa input dan output tiga-fasa akan disambung ke fasa a fasa B dan fasa C berdasarkan warna saluran bas kuning, hijau dan merah papan terminal pengubah. Garis sifar akan disambung ke garis sifar neutral voltaj pengubah, dan wayar mendarat, kasing pengubah dan titik pengubahnya akan disambung satu sama lain. Pada masa biasa, wayar tanah dan wayar sifar dipimpin oleh wayar neutral pengubah. (contohnya, kotak pengubah akan sepadan dengan tanda wayar tanah shell dan disambung satu sama lain). Semak garis input dan output untuk pastikan ia sesuai dan tepat.

Syarikat pengubah minyak terjun

Penyebar bunyi pengubah jenis kering


XicoPengubah minyak terjun 35kVAspek apa yang harus diberi perhatian semasa menggunakan



Manufacturing process and steps of dry-type transformer

Masa siklus pembersihan dan pemeriksaan kuasa-off akan ditentukan mengikut persekitaran sekitar dan keadaan muatan, secara umum dari setengah tahun ke sekali setahun;

Garis sifar terutama digunakan dalam sirkuit kerja. Tengahan disebabkan oleh garis sifar adalah sama dengan lawan garis darab dengan arus sirkuit kerja. Kerana jarak, tekanan disebabkan garis sifar tidak boleh diabaikan. Sebagai tindakan lawan untuk menjaga keselamatan hidup, ia semakin tidak dipercayai. Kabel tanah (PE): ia tidak digunakan sebagai sirkuit kerja, tetapi hanya sebagai garis penyelamatan. Guna pengesahan bumi & ldquo; ” Tengah. Apabila mesin dan peralatan penutup elektrik, arus akan segera mendarat. Walaupun ada petunjuk untuk garis PE, ia akan mendarat dari tubuh mendarat sekeliling.

Mengikuti keajaibanLapisan yang mengisolasi di tengah-tengah plat besi silikon sudah tua, inti besi menyebabkan vortex besar,XicoPenawaran pengubah kuasa, yang menyebabkan panas, suhu meningkat, dan penuaan lapisan mengisolasi dipercepat. Kekuatan pemampatan pengubah kuasa mengisolasi inti mesti diukur pada masa dan tepat. Jika ditemui kekuatan pemampatan pengisihan kurang daripada nilai indeks, sila buang dan gantikan tutup bolt penyancar atau buat pengisihan untuk kabel inti tembaga.

Penyebar bunyi pengubah jenis kering

konduktor pengubah kuasa merujuk kepada garis transmisi yang menyambung antara setiap kola elektromagnetik, antara kola elektromagnetik dan paip keluar kumpulan dan antara kola elektromagnetik dan pengubah tapak.


XicoPengubah minyak terjun 35kVAspek apa yang harus diberi perhatian semasa menggunakan



Apabila pengubah ditempatkan ke dalam operasi, jika pengubah tekan tidak berada pada masa, suatu & ldquo; yang hebat Tweet & rdquo; Fus tenaga tinggi rosak apabila bunyi itu serius; Jika pengubah tap cacat, ia akan menyebabkan & ldquo; ringan Squeak & rdquo; Bunyi pembuangan korona apabila muatan meningkat, ia mungkin untuk membakar pemutus sirkuit pengubah tap. Dalam situasi seperti ini, matikan kuasa segera untuk penyelenggaran.

Kepastian KualitikV dan di atas & plusmn; Tiada muatan tenaga nominal; Sebahagian dari pemutus sirkuit bagi tukar kuasa tap dipasang dalam silinder kertas yang mengisolasi resin fenolik, dan silinder kertas yang mengisolasi dipasang pada bingkai kayu. Operasi rocker sebenarnya tersambung dengan pemutus sirkuit dinamik bagi tukar kuasa tap mengikut rod mengisolasi kayu. Switch kuasa pada muatan tap matikan diasingkan dari tanah oleh silinder kertas yang mengisolasi pada switch kuasa sendiri dan had mengisolasi.

Dalam keadaan normal, minyak berdasarkan minyak tidak boleh dicampur. Dalam keadaan istimewa, jika perlu menggunakan minyak baru dari gred yang berbeza, ia patut ditetapkan sama ada minyak campuran dengan darjah ais boleh digunakan mengikut keperluan kawasan, dan kemudian ujian campuran minyak patut dilakukan.

Kapasiti pembawa setiap muatan berbeza. Secara umum, pengubah jenis kering patut berfungsi di bawah kapasiti bernilai,XicoPengubah distribusi penyimpanan tenaga, sementara pengubah minyak mempunyai kapasiti kerja muatan yang lebih baik.

XicoTindakan perlindungan untuk memecahkan pengubah jenis kering

Therefore, in the operation prevention and regulation of relay protection dry-type transformer, lock the fault point, and analyze the short-circuit fault types of relay protection dry-type transformer. Pada masa yang sama,XicoHarga pengubah 3150kva, matikan bekalan kuasa tukar pada titik kesilapan, kerja penyelamatan pekerja akan dilakukan dengan lancar, dan kerosakan tidak akan berkembang ke arah yang lebih besar.

Sebab api dalam pengubah kuasa

BezierMaklumat produk lain
  • FlorenceHarga jembatan naik bimbitSebab dan langkah pencegahan ketidakstabilan operasi

    FlorenceHarga jembatan naik bimbitSebab dan langkah pencegahan ketidakstabilan operasi

  • FlorenceHarga lif bebas halangan menegakTurun naik harga kecil

    FlorenceHarga lif bebas halangan menegakTurun naik harga kecil

  • NaguaPengubah 200 KVA minyak terjunAnalisis proses bengkel

    NaguaPengubah 200 KVA minyak terjunAnalisis proses bengkel

  • VigevanoPlatform hidraulik angkat 10 meterBerapa lama musim sejuk industri jentera pembinaan dapat b

    VigevanoPlatform hidraulik angkat 10 meterBerapa lama musim sejuk industri jentera pembinaan dapat b

  • VigevanoJenis tetap hidraulik paksi yang diletakArahan untuk norma industri

    VigevanoJenis tetap hidraulik paksi yang diletakArahan untuk norma industri

  • KazincbarcikaJembatan penerbangan tetap elektrik hidraulikPrestasi perlindungan yang boleh dipercaya

    KazincbarcikaJembatan penerbangan tetap elektrik hidraulikPrestasi perlindungan yang boleh dipercaya

  • KazincbarcikaHarga platform pemberontak jenis keretapi panduanPengenalan standard pemeriksaan sebelu

    KazincbarcikaHarga platform pemberontak jenis keretapi panduanPengenalan standard pemeriksaan sebelu

  • KazincbarcikaHarga lif kecil rumah tanggaAdakah pertumbuhan permintaan pasaran adalah kenyataan atau

    KazincbarcikaHarga lif kecil rumah tanggaAdakah pertumbuhan permintaan pasaran adalah kenyataan atau

  • segera:Peringatan: Maklumat XicoPengubah minyak terjun 35kVAspek apa yang harus diberi perhatian semasa menggunakan memberi anda XicoPengubah minyak terjun 35kVAspek apa yang harus diberi perhatian semasa menggunakan oleh syarikat kami, perkhidmatan XicoPengubah minyak terjun 35kVAspek apa yang harus diberi perhatian semasa menggunakan dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk XicoPengubah minyak terjun 35kVAspek apa yang harus diberi perhatian semasa menggunakan, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian XicoPengubah minyak terjun 35kVAspek apa yang harus diberi perhatian semasa menggunakan. XicoPengubah minyak terjun 35kVAspek apa yang harus diberi perhatian semasa menggunakan di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di XicoPengubah minyak terjun 35kVAspek apa yang harus diberi perhatian semasa menggunakan, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!