Le RobertPengubah jenis minyak 800 KVACiri-ciri kesan pelindung

  • masa pelepasan:2022-10-31 08:27:44
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:350
  • Penerangan pantas:

    Le Robert,Jika pengubah kuasa berhenti berfungsi selama lebih dari h (jika masa yang dibenarkan patut dikurangkan apabila kelembap

Kandungan artikel

Jika pengubah kuasa berhenti berfungsi selama lebih dari h (jika masa yang dibenarkan patut dikurangkan apabila kelembapan persekitaran adalah & amp; gt; %), ia patut diizolasi sebelum digunakan, dan diukur dengan tepat dengan megger pendaratan V. Keperlawanan izolasi dari sisi utama ke sisi sekunder dan tanah patut ^ mfl, perlawanan izolasi dari sisi sekunder ke tanah patut ^ mh, dan perlawanan izolasi dari inti besi ke tanah patut & amp; gt; mfl (peranti mendarat patut dibuang).

Kaedah dan proses mengambil sampel minyak pengubah kuasa

Le RobertAnalisis penyimpanan kuasa pengubah sentiasa berdasarkan sama ada kadar penggunaan kapasitas pengubah kurang dari nilai piawai tertentu. Samada pengubah adalah spesifikasi perlindungan persekitaran dan penyimpanan tenaga. Sebenarnya, kadang-kadang spesifikasi tersebut tidak menyimpan tenaga elektromagnetik,Le RobertMaintenance of box transformer, tetapi mengkonsumsi tenaga elektromagnetik.

Terdapat banyak kumpulan sambungan pengubah jenis kering, dan struktur dan sambungan yang dipilih juga berbeza. Jadi, sambungkan hubungan isyarat data relay kereta dengan litar penggera,Le RobertSenarai harga bagi pengubah jenis kotak 630kVA, hubungan tarik-masuk dengan litar pembukaan, dan laraskan nilai perlindungan yang berlebihan.

Berapa banyak pengubah kuasa

& ldquo; pengubah kawat; Masukkan & rdquo; Dan & ldquo; Output & rdquo; Use a megger to test the grounding resistance between the terminal and the ground wire. Apabila diukur dengan tepat dengan V megger, nilai perlawanan melebihi bas m ohm.


Le RobertPengubah jenis minyak 800 KVACiri-ciri kesan pelindung



Kebocoran minyak di flange looper

Terdapat garis induksi magnetik menyeberangi dalam inti pengubah,Le RobertModel pengubah jenis kering SCB, yang akan menyebabkan kekuatan elektromotif induksi pada rancangan dengan garis induksi magnetik. kerana aliran elektrik ini mencipta gelung tertutup untuk menghasilkan medan elektrik dan membentuk vortex, ia dipanggil vortex. Kewujudan vortex membuat inti pengubah panas dan memakan tenaga kinetik. Kehilangan semacam ini dipanggil kehilangan vortex.

Kaedah dan keseluruhan proses mengambil sampel minyak pengubah kuasa adalah seperti ini:

Rakomendasi dan konsultasioscilasi pengubah jenis kering diselesaikan dengan melaksanakan platform pemadam getah pada pengubah jenis kering dan melaksanakan pengurusan pengurangan getah frekuensi rendah, yang boleh mengawal oscilasi di bawah .%, dan kemudian mengurangi bunyi struktur bangunan yang dihantar oleh oscilasi pengubah jenis kering.

Masalah umum pengubah tapak pengubah kuasa

Penukar jenis kering


Le RobertPengubah jenis minyak 800 KVACiri-ciri kesan pelindung



Lapisan yang mengisolasi di tengah-tengah plat besi silikon sudah tua, penutup bolt jangkar dengan inti besi rosak, inti besi menyebabkan vortex besar, suhu meningkat, dan penuaan lapisan mengisolasi dipercepat. Kekuatan pemampatan pengubah kuasa mengisolasi inti mesti diukur pada masa dan tepat. Jika ditemui kekuatan pemampatan pengisihan kurang daripada nilai indeks, sila buang dan gantikan tutup bolt penyancar atau buat pengisihan untuk kabel inti tembaga.

pasangPenukar jenis kering terdiri dari dua resisten pembuluhan, yang menghasilkan empat kumpulan kabel: & ldquo; Y[UNK]y”[UNK]& ldquo; Dy”& ldquo; Y[UNK]d” Dan & ldquo; D[UNK]d”. Di China hanya & ldquo; Y[UNK]y” Dan & ldquo; Y[UNK]d”. Kerana terdapat juga dua jenis sambungan Y dengan wayar neutral dan tanpa wayar neutral. Jika tiada wayar neutral, semua tanda tidak akan ditangkap. Jika ada wayar neutral, huruf N akan ditambah selepas huruf y Inggeris. N menunjukkan bahawa garis neutral mempunyai wayar pendaratan pengubah. Kumpulan kabel Yn. Apabila UAB meliputi UAB, tangan minit menunjuk ke & ldquo; ” Dalam kumpulan wayar baru, guna & ldquo; ” menunjukkan.

Semacam peralatan rangkaian kuasa yang menukar tekanan kerja dan semasa menurut undang-undang asas kesan magnetik semasa. Dalam seluruh proses penghantaran kuasa dan pengubahan rangkaian kuasa, diperlukan untuk melakukan pengubahan tekanan dan pengurangan tekanan darah menurut pengubah untuk mengurangi kehilangan tenaga elektromagnetik dalam seluruh proses. Oleh itu, konsumsi kuasa kilang pemprosesan semua terhubung dengan bekalan kuasa tukar kV, yang diubah menjadi tenaga elektromagnetik tegangan bawah melalui pengubah.

If the above provisions are not met the problem of dryness shall be solved. Generally, it is OK to operate the centrifugal fan for a period of time. Semak kesucian pengubah kuasa. Jika terlalu banyak debu ditemui, ia mesti dihapuskan untuk memastikan ventilasi dalam dan menghindari penetrasi izolasi. Secara khususnya, perhatikan untuk membersihkan penyesuaian pengubah kuasa Akhir atas dan bawah pemasangan winding. Pemantau sentrifugal boleh dibawa atau pemampatan udara kering atau N akan digunakan untuk membersihkan debu dalam ruang dalam yang tidak mudah dicapai, dan tidak boleh ada tanah.

Le RobertStruktur kumpulan sambungan bagi pengubah jenis kering

Isolasi dan pemindahan panas berbeza. Pengubah jenis kering secara umum diisilai dengan resin epoksi, disejukkan oleh udara semulajadi dan kapasitas besar oleh peminat sentrifugal. Pengubah yang ditenggelamkan minyak diisilai oleh minyak mengisolasi, diisilai oleh minyak mengisolasi dalam sistem yang berkeliaran di dalam pengubah, dan panas dibuang pada radiator (radiator) sistem yang berkeliaran di dalam pengubah.

Untuk impuls tiada muatan menutup pengubah, perhatikan perkara-perkara berikut:

BezierMaklumat produk lain
  • BrindisiPlatform penangkapan hidraulik alium selai hidraulikPenghasilan dan fungsi produk

    BrindisiPlatform penangkapan hidraulik alium selai hidraulikPenghasilan dan fungsi produk

  • BrindisiPlatform angkat aliran aluminumPetua untuk membersihkan

    BrindisiPlatform angkat aliran aluminumPetua untuk membersihkan

  • QuesadaKandungan ujian handover bagi pengubah jenis keringCara memilih yang sesuai dengan anda mengi

    QuesadaKandungan ujian handover bagi pengubah jenis keringCara memilih yang sesuai dengan anda mengi

  • Bandar BenxiPlatform angkat hidraulik elektrik tetapPerubahan untuk pembangunan

    Bandar BenxiPlatform angkat hidraulik elektrik tetapPerubahan untuk pembangunan

  • Bandar BenxiTanda jembatan naik bimbitAnalisis masalah dengan kesan aplikasi

    Bandar BenxiTanda jembatan naik bimbitAnalisis masalah dengan kesan aplikasi

  • MolfettaJembatan naik hidraulik bergerak sesuaiRintangan hakisan yang baik

    MolfettaJembatan naik hidraulik bergerak sesuaiRintangan hakisan yang baik

  • MolfettaPlatform penangkapan hidraulik aluminium legasi jenis topengAdakah ia memberi kesan terhadap

    MolfettaPlatform penangkapan hidraulik aluminium legasi jenis topengAdakah ia memberi kesan terhadap

  • MolfettaPlatform angkat aliran aluminumHanya dengan R&D dan inovasi berterusan syarikat dapat berkem

    MolfettaPlatform angkat aliran aluminumHanya dengan R&D dan inovasi berterusan syarikat dapat berkem

  • segera:Peringatan: Maklumat Le RobertPengubah jenis minyak 800 KVACiri-ciri kesan pelindung memberi anda Le RobertPengubah jenis minyak 800 KVACiri-ciri kesan pelindung oleh syarikat kami, perkhidmatan Le RobertPengubah jenis minyak 800 KVACiri-ciri kesan pelindung dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk Le RobertPengubah jenis minyak 800 KVACiri-ciri kesan pelindung, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian Le RobertPengubah jenis minyak 800 KVACiri-ciri kesan pelindung. Le RobertPengubah jenis minyak 800 KVACiri-ciri kesan pelindung di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di Le RobertPengubah jenis minyak 800 KVACiri-ciri kesan pelindung, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!