Fond ParisienPengubah 220 kVUjian ciri ekzos

  • masa pelepasan:2022-10-30 12:33:39
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:506
  • Penerangan pantas:

    Fond Parisien,If the above provisions are not met the problem of dryness shall be solved. Generally, it is OK to operate the centrifug

Kandungan artikel

If the above provisions are not met the problem of dryness shall be solved. Generally, it is OK to operate the centrifugal fan for a period of time. Semak kesucian pengubah kuasa. Jika terlalu banyak debu ditemui, ia mesti dihapuskan untuk memastikan ventilasi dalam dan menghindari penetrasi izolasi. Secara khususnya, perhatikan untuk membersihkan penyesuaian pengubah kuasa Akhir atas dan bawah pemasangan winding. Pemantau sentrifugal boleh dibawa atau pemampatan udara kering atau N akan digunakan untuk membersihkan debu dalam ruang dalam yang tidak mudah dicapai, seperti saluran ventilasi, dan tidak boleh ada tanah.

Pemalam kuasa dengan muatan penuh dahulu, perhatikan dan mengesan bahawa tekanan input dan output memenuhi peraturan. Pada masa yang sama, periksa sama ada peralatan mempunyai bunyi, nyalakan, bau dan keadaan lain yang tidak normal. Jika terdapat apa-apa abnormaliti, sila matikan bekalan kuasa penukaran input.

Fond ParisienKaedah pemeriksaan visual ialah staf menggunakan mata manusia untuk mengamati perubahan kelihatan bahagian-bahagian kelihatan peralatan operasi untuk mencari keadaan yang tidak normal peralatan, seperti perubahan warna, deformasi, ofset, retak melepaskan, asap api, lekasan minyak, putus sambungan tali,Fond ParisienPenukar jenis kering 500 kV, tanda kesilapan sirkuit pendek, gantung benda kotor, etching dan turbidity, yang boleh diperiksa mengikut kaedah pemeriksaan visual. Oleh itu, pemeriksaan visual adalah salah satu kaedah biasa pemeriksaan peralatan.

Penghakiman cacat pengubah kuasa

AronaPermukaan flange tidak sama bolt ketat terlepas, dan proses pemasangan dan pemprosesan salah, sehingga bolt tidak ketat dengan baik, menghasilkan kebocoran minyak.

Jika penukar yang ditenggelamkan minyak dibakar oleh penutup penukar, apabila penukar yang ditenggelamkan minyak gagal, minyak tidak boleh dilepaskan untuk menghindari kejadian penukar yang ditenggelamkan minyak. At the same time,Fond ParisienUnit price of box type transformer, use detection equipment to put out the fire immediately. Untuk tidak mengembangkan bahaya, pasukan kebakaran mesti diberitahu.

Kapasiti dan tekanan kerja berbeza. Pengubah jenis kering biasanya sesuai untuk peralatan distribusi. Kapasiti biasanya di bawah kVA dan tekanan kerja di bawah KV, yang juga memastikan tekanan nominal kV; Oil immersed transformers are generally suitable for distribution equipment.


Fond ParisienPengubah 220 kVUjian ciri ekzos



Isolasi konduktor pengubah kuasa adalah bahagian utama pengisihan dalaman. Beberapa konduktor patut melewati tengah koil elektromagnetik, atau diantara koil elektromagnetik, tongkat besi dan dinding tangki minyak kereta. Oleh itu, perlu memastikan bahawa jenis konduktor ini mempunyai kekuatan pemampatan isolasi yang cukup, iaitu ruang izolasi.

Mengukur dengan tepat kebelakangan setiap fasa angin dan melakukan pengukuran. Jika ada perbezaan besar, ia adalah kesalahan umum angin. Kemudian melakukan pemeriksaan penampilan inti besi, dan kemudian mengukur dengan tepat penentang izolasi antara cip dengan kaedah tekanan AC dan galvanometer. Jika kerosakan tidak besar, cat bahagian yang rosak.

Isolasi dan pemindahan panas berbeza. Pengubah jenis kering secara umum diisilai dengan resin epoksi, diisilai oleh minyak mengisolasi dalam sistem yang berkeliaran di dalam pengubah, porselin, kaca laminat dan bahan-bahan lain dengan baik, untuk mencapai pengurusan tekanan kebocoran minyak.

Operasi dan pengurusan penyelamatan pengubah tenggelam minyak

Langkah pertama dalam pengiraan proses gelombang keseluruhan adalah untuk menghitung parameter as as Internet seperti induktan, kapasitas dan penentang. Ketepatan parameter asas tersebut merugikan hasil pengiraan keseluruhan proses gelombang. Untuk pengiraan induktan, model yang baik adalah model kuat bagi lajur inti penukar tak terbatas, tetapi terdapat banyak kaedah pengiraan.


Fond ParisienPengubah 220 kVUjian ciri ekzos



Contohnya, pada tahun -an, program radio yang dilaksanakan oleh setiap keluarga di kampung mempunyai wayar tanah, dan mereka sering basah dengan air. Pendaratan perlindungan adalah untuk mengubur plat tembaga konduktor listrik logam dalam lapisan tanah, dan kemudian memimpin titik keluar dari jalan dengan garis transmisi, yang menyempurnakan perlindungan tanah. Kabel mendarat menentukan perlindungan wayar mendarat ≤ Ω. Perlindungan tanah adalah tindakan perlindungan yang ditetapkan untuk menghindari kemalangan keselamatan apabila menggunakan peralatan rumah tangga, pejabat dan peralatan elektrik lain.

Untuk lebih, yang juga memastikan tekanan nominal kV; Oil immersed transformers are generally suitable for distribution equipment.

Apabila minyak operasi dicampur dengan jenis-jenis minyak baru berbeza atau digunakan untuk minyak, selain pengukuran tepat titik penapis sejuk minyak campuran, ia juga diperlukan untuk melakukan ujian suhu tinggi dan rendah dan ujian lumpur, dan mengamati akumulasi lumpur. Akumulasi tidak boleh diakses. Hasil operasi templat campuran bukan bahawa minyak asal sangat lemah, jadi ia boleh diurus dan digunakan dengan cara campuran.

Dalam keadaan biasa, operasi sebenar pengubah yang ditenggelamkan minyak akan dilakukan oleh staf pengurus operasi di lokasi dan pemeliharaan. Dalam satu minggu dari operasi yang tersambung dengan grid,Fond ParisienHarga pengubah 5000KVA, staf pengurus operasi dan pemeliharaan akan meningkatkan julat pemeriksaan keselamatan pengubah, dan segera berkomunikasi dan menghubungi staf projek di lokasi dalam kes mana-mana masalah, untuk memastikan operasi yang boleh dipercayai dan stabil mesin dan peralatan.

Fond ParisienApabila pembuat sampel pengubah kuasa dari tangki minyak kereta, selepas membuka penutup penutup, gunakan penutup karet yang bersih dan kering ke minyak. Pada masa yang sama, tekan paip cabang dengan ibu jari anda, dan lepaskan ibu jari anda untuk memasukkan minyak ke dalam paip

Pengubah kuasa

Untuk menjalankan percubaan minyak pengubah kuasa lebih baik, perlu sampel minyak pengubah kuasa. Kerja pengumpulan patut dilakukan pada hari matahari kering. Kanting yang biasa digunakan dan kaedah pengumpulan sampel semasa pengumpulan mempunyai kerosakan segera sama ada kualiti spesifik minyak boleh benar-benar disebut. Sampel minyak untuk ujian tekanan AC tidak boleh kurang dari .kg, dan sampel minyak untuk ujian mudah tidak boleh kurang dari kg.

BezierMaklumat produk lain
  • ParisJembatan boarding tetapKelembapan ekonomi adalah penyesuaian yang sihat

    ParisJembatan boarding tetapKelembapan ekonomi adalah penyesuaian yang sihat

  • ParisJenis baru lif kecil untuk villa rumah tanggaAdakah aplikasi meningkatkan kecekapan kerja?

    ParisJenis baru lif kecil untuk villa rumah tanggaAdakah aplikasi meningkatkan kecekapan kerja?

  • TamborilPengubah Biro KuasaBunyi agak kecil

    TamborilPengubah Biro KuasaBunyi agak kecil

  • LamarPlatform mengangkat hidraulik bergerak sendiriSkop permohonan akan diperbaiki

    LamarPlatform mengangkat hidraulik bergerak sendiriSkop permohonan akan diperbaiki

  • LamarPaksi penerbangan hidraulik tetapTeknologi pengukuhan baru

    LamarPaksi penerbangan hidraulik tetapTeknologi pengukuhan baru

  • Tepi SungaiJembatan pengangkutan gudangTujuan perkhidmatan

    Tepi SungaiJembatan pengangkutan gudangTujuan perkhidmatan

  • Tepi SungaiJembatan naik bimbitMempengaruhi faktor kejujuran

    Tepi SungaiJembatan naik bimbitMempengaruhi faktor kejujuran

  • Tepi SungaiLif bom tahapJenama reka bentuk

    Tepi SungaiLif bom tahapJenama reka bentuk

  • segera:Peringatan: Maklumat Fond ParisienPengubah 220 kVUjian ciri ekzos memberi anda Fond ParisienPengubah 220 kVUjian ciri ekzos oleh syarikat kami, perkhidmatan Fond ParisienPengubah 220 kVUjian ciri ekzos dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk Fond ParisienPengubah 220 kVUjian ciri ekzos, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian Fond ParisienPengubah 220 kVUjian ciri ekzos. Fond ParisienPengubah 220 kVUjian ciri ekzos di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di Fond ParisienPengubah 220 kVUjian ciri ekzos, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!